Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap működése és a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A honlapunk használatával Ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi, és elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat. 
Sütikkel és kezelésükkel kapcsolatos további információ: Adatkezelési tájékoztató

30 nap pénzvisszafizetési garancia

 

Tart attól, hogy az online megrendelt termék nem olyan lesz,
mint amit Ön szeretett volna?

 

 

A POWERTUNING nem árul zsákbamacskát! 
Ön az online megrendelt termékeket kipróbálhatja, és ha nem elégedett 
30 napon belül küldje vissza, és mi visszafizetjük az árát!

 

 

 

 

Nincs apróbetűs rész, és igen, felbonthatja a csomagolást, 
nem fog megszűnni a pénzvisszafizetési garancia.

 

Online rendeléseknek nevezzük azokat a rendeléseket, amelyek webshopon, e-mailben, telefonon vagy egyéb távközlő eszköz segítségével jönnek létre úgy, hogy a Vásárló a vásárlás előtt fizikálisan nem érintkezik a megrendelt termékkel. Az ilyen vásárlásokat a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozza, és távollévők között kötött szerződéseknek hívjuk. A pénzvisszafizetési garancia érvényesítésénél Ön a szerződéstől való Elállási/Felmondási jogával él, amelyről bővebb tájékoztatást az alábbi összefoglaló hivatkozáson kaphat: Vásárlási feltételek

A termék kézhezvételének napjától számított 30 naptári napon belül érvényesítheti esetleges pénzvisszafizetési igényét bármilyen indoklás nélkül, ezzel segítve Önt, hogy kellő ideje legyen meggyőződni arról, hogy a megrendelt termék tényleg az Ön igényeinek megfelelő. A vásárlás azonosítása érdekében természetesen szükséges a vásárláskor kiállított számla vagy annak másolata, valamint a jótállási jegy megléte is javasolt a könnyebb azonosítás végett.

 

Teendők a Szerződéstől való elállás (pénzvisszafizetési garancia) érvényesítése esetén:

 

  1. Ha úgy érzi, nem elégedett a megvásárolt termékkel, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot valamely elérhetőségünk egyikén! Megpróbálunk segíteni, hátha csak valamilyen félreértésből adódik a termékkel kapcsolatos elégedetlenség.
  2. Küldje vissza a terméket minden kiegészítőjével együtt központunkba (6725 Szeged, Textilgyári út 3.) úgy, hogy a csomag átvételekor cégünknek ne kelljen fizetni a csomag átvételekor, azaz Ön vállalja a szállítás költségeit! 
  3. A termék beérkezése után az ügyintéző kolléga felveszi Önnel a kapcsolatot, és a hatályos kormányrendelet vonatkozó szabályozásait figyelembe véve a lehető legrövidebb időn belül visszafizetjük a termék árát. 

További részletek a Vásárlási Feltételekben.

 


A fenti cikk megjelenésének időpontja 2014.09.02., ezért előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt már nem időszerű, vagy téves. A cikk pontosságáért és hasznosságáért cégünk mindent megtesz, de tartalmukért felelősséget nem vállal.