Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap működése és a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A honlapunk használatával Ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi, és elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat. 
Sütikkel és kezelésükkel kapcsolatos további információ: Adatkezelési tájékoztató

Traffipaxvédelem

 
       
 

Személyre szabott megoldásokért
töltse ki az űrlapot az oldal alján vagy egy termékoldalra kattintva.

Rendezés:

Antilaser PRIORITY-1 Hw4: jelzőkészülék (1db blokkolófejjel)

Cikkszám: AL-PRIORITY-SET1-HW4
Raktárról Azonnal
284.900 Ft

Antilaser PRIORITY-2 Hw4: jelzőkészülék (2db blokkolófejjel)

Cikkszám: AL-PRIORITY-SET2-HW4
Raktárról Azonnal
404.900 Ft

Antilaser PRIORITY-3 Hw4: jelzőkészülék (3db blokkolófejjel)

Cikkszám: AL-PRIORITY-SET3-HW4
Raktárról Azonnal
524.900 Ft

Antilaser PRIORITY-4 Hw4: jelzőkészülék (4db blokkolófejjel)

Cikkszám: AL-PRIORITY-SET4-HW4
Raktárról Azonnal
644.900 Ft

KIYO VTX950GPS radar- és lézerdetektor GPS adatbázissal

Cikkszám: KY-VTX950GPS
Raktárról Azonnal
69.900 Ft

KIYO GPS U1 telepített traffipax előrejelző

Cikkszám: KY-GPS-U1
Raktárról Azonnal
69.900 Ft

KIYO GPS M1 telepített traffipax előrejelző motorokhoz

Cikkszám: KY-GPS-M1
Raktárról Azonnal
29.900 Ft

Gyorshajtási bírság helyett, hatékony megoldások!

Hogyan jelezhetőek előre a traffipaxok? Milyen védelmi eszközök segítenek az utakon?

     

Bárkivel előfordul, hogy később vesz észre egy sebességkorlátozó táblát, vagy előzés közben jobban oda kell lépnie a gázra. Sose lehet tudni, hogy váratlanul mikor és merre történik sebességmérés észrevétlenül, akár mozgó autóból. Erre nyújtunk speciális megoldást! Hogy ne kelljen aggódni a gyorshajtás büntetés miatt. 

Böngésszen
termékeink között,

Ingyenes személyre szabott traffipaxvédelmi tanácsadásért,
vagy bejelentkezésért

töltse ki a következő űrlapot,
mi visszahívjunk és tájékoztatjuk!

Kérjük adja meg autója adatait
Kérjük adja meg elérhetőségeit:

 

Útmutató a lentebb található traffipaxvédelmi termékek kiválasztásához:

Azon sebességmérő eszközök, melyek a sebességet lézeres elven állapítják meg, előrejelzésük lézerdetektorral valósítható meg.
Azok, akik a passzív módszer helyett az aktív védelmet helyezik előtérbe, a
 lézerblokkolókat választják.

A telepített kamerarendszer a sebességet radaros elven állapítja meg, ezért előrejelzésük radardetektorral vagy telepített adatbázissal rendelkező GPS detektorral valósítható meg.

 

 

Miért aggódna a gyorshajtási bírság miatt, ha van infója a történésekről és tehet ellene? Mindezt hogyan valósítsa meg? Segítünk!

KERESSE ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKAT >>

 

Komplett traffipaxvédelmi megoldás:
az összes jelenleg ismert sebességmérési mód ellen, egy termékben!

Ugye milyen megnyugtató?

KIYO ULTIMATE Advanced Protection  
Továbbfejlesztett védelem, 
2,5x nagyobb hatásfok

Az extrém védelmet kínáló innováció, a KIYO ULTIMATE AP, a forradalmasított 40 alkatrésszel kibővített precíz szenzoroknak köszönhetően, megnövelt hatékonysággal nyújt átfogó megoldást, egy termékként. 

Tudta? 

A rendszer lézerszenzorjainak száma függ a jármű méretétől, színétől, formájától. Tekintse meg alábbi termékeinket és kérje szakértőink segítségét, hogy az Ön autójához legmegfelelőbb megoldást ajánlhassuk!

A hatékony traffipax elleni rendszermegoldásnak a célja, hogy az autó sofőrje időben értesüljön arról, ha rendőrségi sebességmérés történik, így lehetősége nyílik arra, hogy szükség esetén korrigálja sebességét, így elkerülve a gyorshajtás büntetést. Mivel többféle rendőrségi sebességmérő készülék létezik, így a traffipaxvédelmi eszközökből is több különböző eszköz kombinálása nyújtja a megfelelő védelmet. Tanácsra lenne szüksége? Kérje szakértőink segítségét a +3630 870 2360 telefonszámon, vagy további elérhetőségeink egyikén.

 


 

 

Traffipax Hálózat Magyarországon

 

VÉDA – Közúti Intelligens Kamerahálózat Magyarországon

A VÉDA – Közúti Intelligens Kamerahálózat automata közlekedés-ellenőrző rendszer Magyarország teljes területét lefedi. Az intelligens kamerahálózatot 2015. március 26-tól használja a hazai rendőrség a sebességtúllépésen kívül egyéb közúti szabálysértések automatikus rögzítésére. A közutak ellenőrzését mozgatható és telepített ellenőrzési pontokkal valósítja meg.

A telepített ellenőrzési pontok felépítése

2015 decemberében országszerte befejeződött a  365 automata fix kamera telepítése a közúthálózat 132 olyan pontjára, amelyet a közlekedésbiztonsági szakemberek balesetveszélyesnek ítéltek meg. A telepített ellenőrzési pontokat a központi közlekedésbiztonsági automatizált feldolgozó és információs rendszer (KAFIR) köti össze az olyan kiszolgáló alrendszerekkel, mint a gépjármű-nyilvántartás vagy a körözési adatbázis.

A VÉDA kamerahálózat telepített ellenőrzési pontjai moduláris felépítésűek, vagyis a különböző alakú tartószerkezetre a megrendelő kérésére különböző modulok helyezhetők el. Az ellenőrzési pontokra szerelt központi feldolgozó egység a modulok adatait gyűjti össze és továbbítja vagy menti el későbbi felhasználásra. A már telepített ellenőrzési pontokról készített fotókat elemezve azonosíthatóak a VÉDA kamerahálózat moduljai:

  • Doppler-radar
    (sebesség méréséhez, járműtípus felismeréséhez)

  • Első és hátsó rendszámfelismerő kamera infravetővel
    (a sebességadat mellé a rendszám rögzítéséhez, akár éjszaka is)

  • Áttekintő kamera és oldalkamera
    (egyéb felvételek készítéséhez)

  • Rendszámfelismerő és adatfeldolgozó egység
    (az adatok összegyűjtéséhez, elemzéséhez és továbbításához)

A rendszer szövegesen rögzíti a pontos helyszín, időt, jármű országkódja, első és hátsó rendszám, sebesség adat, majd fotókat mellékel az első és hátsó rendszámról, a jármű elejéről és hátuljáról, és készít egy áttekintő képet a jármű környezetéről is.

Változtatható helyű traffipaxok

A VÉDA kamerahálózat változtatható helyű ellenőrzési pontjai, az ARH CAM-S1 kamerák. Üzembe helyezésüket több mint kétéves előkészítés és több hónapos tesztidőszak előzte meg. A 160 darab „mindent látó traffipax” bevezetésének első szakaszában méri a járművek sebességét, és forgalmat is számol. A torlódásról jelzéseket továbbít és egy rendszámfelismerő modullal kiegészítve a jogsértésekről szóló információkat is azonnal a központba juttatja.A második fázisban a kamerák további ellenőrzési funkcióit kapcsolják be: az eszköz érzékelni fogja a tilos jelzésen áthajtást, a záróvonal átlépését, a kötelező haladási irány és a behajtási tilalom megszegését, valamint a buszsávban és a leállósávban való közlekedést. Pórul járhatnak azok is, akik kihangosító nélkül telefonálnak, vagy nem kapcsolják be a biztonsági övüket. A rendszámfelismerés segítségével kiszűrik majd azokat, akiknek lejárt a műszakija, vagy nincs befizetve a kötelező felelősségbiztosítása.

A fenti cikk megjelenésének időpontja 2015.09.01, ezért előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt már nem időszerű, vagy téves. A cikk pontosságáért és hasznosságáért cégünk mindent megtesz, de tartalmukért felelősséget nem vállal.

 

FámaLézer

 

Forrás: 2018. 05. 22 M1 Híradó https://www.hirado.hu/belfold/kozelet/cikk/2018/05/22/meg-tobb-helyen-merik-majd-a-sebesseget-a-rendorok/

Előveszi a régi, évek óta nem használt traffipaxokat a rendőrség, hogy még több helyen ellenőrizze a járművek sebességét. Eddig húsz FámaLézer nevű készüléket „poroltak le”, de azt tervezik, hogy a többit is bevetik a szabálytalankodó sofőrök ellen. A régi traffipaxokat civilnek álcázott rendőrautókban használják úgy, hogy menet közben dokumentálják a szabálysértést, és azonnal meg is állítják az autóst. Egy hónap alatt több mint ezer sofőrt büntettek meg ezzel a módszerrel – hangzott el az M1 Híradójában.
A rendőrség egy hónapja minden megyében és a fővárosban is alkalmazza a forgalomból kiemelés módszerét. Már több mint ezer sofőrrel szemben szabtak ki helyszíni bírságot vagy indítottak szabálysértési eljárást. A szabálysértések dokumentálására elővették a régi FámaLézereket is. Ezekkel a gyorshajtók kiszűrése mellett a sávváltásra, záróvonal átlépésére és az autópályák leállósávjainak használatára vonatkozó szabályok betartását is ellenőrzik.

Dobrovics Endre közlekedésbiztonsági szakértő az M1-nek azt mondta, a módszer növeli a közúti ellenőrzések hatékonyságát, „hiszen minél többet ellenőriznek az illetékes hatóságok, annál inkább rákényszerítik a járművezetőket arra, hogy szabályszerű magatartást tanúsítsanak”.

Egyelőre húsz FámaLézert „poroltak le”, de a rendőrség azt tervezi, hogy az összes régi traffipaxot beveti a szabálytalankodók ellen. Fontos tudni azonban, hogy ezek a készülékek nem alkalmasak az objektív felelősség megállapítására, ezért nincsenek is bekötve a Véda rendszerbe.

A fenti cikk megjelenésének időpontja 2018.05.22, ezért előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt már nem időszerű, vagy téves. A cikk pontosságáért és hasznosságáért cégünk mindent megtesz, de tartalmukért felelősséget nem vállal.


A traffipaxjelzők jogi helyzete


A 2012. szeptember 1-jétől érvényes törvényi szabályozás a KRESZ 3.§ (3) a következőket mondja ki:

„Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét befolyásolni, ide NEM értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát.”

Ennek értelmében a radar- és lézerdetektorok, valamint a telepített traffipax előrejelzők használata NEM TILTOTT. Ezek a készülékek akár több száz méterrel is előre tudják jelezni a sebességmérő eszközöket, így a jármű vezetőjének lehetősége nyílik arra, hogy időben korrigálja haladási sebességét. A detektorok, előrejelzők semmilyen körülmények között nem akadályozhatják vagy zavarhatják a hatósági ellenőrzést, ezért használatukat a fenti jogszabály nem tiltja.

A lézerblokkolók és radardetektorok a fenti kresszmódosítást követően is bent maradhatnak az autóban, birtokolni, felszerelni SZABAD ezeket, ugyanis:

Magyarországon a 175/2003 (X.28.) kormányrendelet hatályba lépését követően a radardetektorok és a lézerblokkolók NEM tartoznak a „közbiztonságra különösen veszélyes eszközök” kategóriájába!


A gyártó és forgalmazó semmilyen felelősséget nem vállal a sebességhatár túllépéséből és/vagy a készülék használatából, vagy a szakszerűtlen beszereléséből adódó bármilyen jellegű büntetésért, kárért vagy bármely egyéb hátrányért. A készülék nem a gyorshajtás elősegítésére való, hanem a véletlen sebességtúllépés következményeinek megelőzésére szolgál. Minden esetben tartsa be a sebességhatárokat, és közlekedjen a látási és útviszonyoknak megfelelően! A radardetektor és a lézerblokkoló nem tévedhetetlen eszköz. Előfordulhatnak olyan szituációk, ahol későn vagy egyáltalán nem jelez bizonyos külső körülmények miatt. Ennek oka nem a készülék hibás működéséből adódik, hanem a fizika törvényszerűségére vezethető vissza. A lézerblokkolók blokkoló hatása általában a mérőeszköztől számított 150-2000 méteres távon belül a legeredményesebb.


A fenti cikk megjelenésének időpontja 2017.05.22, ezért előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt már nem időszerű, vagy téves. A cikk pontosságáért és hasznosságáért cégünk mindent megtesz, de tartalmukért felelősséget nem vállal.